29 червня 2023

 #червонийхрест
#ПСП
#ПсихічнийСтанВажливий
#ЧервонийХрестУкраїни

Про роль вітамінів у здоров'ї людини, про користь вживання свіжих фруктів йшлося на заняттях гуртків "ПАПЕРОПЛАСТИКА" та "ГЕОМЕТРИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ".
Адже добре відомо, що фрукти мають багато переваг для здоров'я. Вони допомагають зміцнити імунну систему та запобігають розвитку інфекційних захворювань, тому що містять безліч мінералів та вітамінів, які корисні для здоров'я в цілому. До них відносяться вітамін А, С, Е, магній, цинк та фолієва кислота.
Дослідження вчених показали, що дефіцит певних поживних речовин може вплинути на настрій і рівень тривоги.
І як говориться у відомій приказці: "Я є те, що я їм", вихованці гуртка зробили висновок, що слід дбати про своє здоров'я, насолоджуватись дарами природи, їсти свіжі овочі та фрукти, дбати про свій фізичний та психоемоційний стан.
На практичній частині заняття діти виготовляли рельєфні паперові саморобки : "Вітамінний коктейль із фруктів".
Діти з користю провели час на занятті, веселились, розповідали які саме фрукти вони полюбляють їсти найбільше, які фрукти ростуть у них вдома...

Немає коментарів:

Дописати коментар